10 Φεβ 2011

θά ἤθελα νὰ ἤμουν Ἑλληνίδα


ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ…
(πιστολ π τν πρώτη Ταϊβανέζα εραπόστολο Πελαγία Υu)
"...λληνες, νομίζετε τι εστε φτωχο μ τν κρίση πο διέρχεστε λλ δν ξέρετε πόσο πλούσιοι εστε...".
Εμαι Κινέζα, γεννήθηκα στν Ταϊβν κα τ χριστιανικό μου νομα εναι Πελαγία. μουν προτεστάντισσα κα χρειάστηκαν πέντε χρόνια γι ν γίνω ρθόδοξη. Μο ρέσει ν διαβάζω τν γία Γραφ κα χω λες τς κδόσεις της στ κινεζικά.
χω πισκεφθε τν λλάδα κα διαπίστωσα τι εναι μία πολ ξεχωριστ χώρα. Ταξιδεύοντας στν πατρίδα σας, πρν φθάσω κόμα, μέσα στ εροπλάνο διαπίστωσα πόσο διαφορετικο εναι ο λληνες, πόσο ξένοιαστα μιλοσαν, πς γελοσαν κα πς χειροκροτοσαν τν πιλότο κατ τν προσγείωση, πράγμα πίστευτο γι μς τος σιάτες πο εμαστε συντηρητικο κα δν κδηλώνουμε τ συναισθήματά μας. Τώρα πι ξέρω τι λευθερία χει μέσα τς λίγο πάθος κα λίγο νταση φωνς.
Στν λλάδα πισκέφθηκα πολλς κκλησίες, συμμετεχα στ Θεία Λειτουργία κα ταν κοινωνοσα τ χραντα Μυστήρια κλαιγα, παρόλο πο δν καταλάβαινα τν λληνικ γλώσσα γιατί ρθόδοξη πίστη εναι δια.
Θ θελα ν μουν λληνίδα, ν εχα γεννηθε ρθόδοξη νὰ...
μεταλάβαινα τ Θεία Κοινωνία κα ν φιλοσα τς γιες Εκόνες π τ βρεφικά μου χρόνια μέχρι τν θάνατό μου.
Κλαίω γι μένα κα γι τος συμπατριτες μου, γιατί ντ τς Θείας Κοινωνίας τρμε κα πίνουμε τ φαγητ τν εδώλων.
Θ θελα ν μουν λληνίδα, γι ν γεμίζουν τ ατιά μου π γιους μνους.
Κλαίω γι μένα κα γι τος συμπατριτες μου, πο τ ατι μς εναι γεμάτα μ χους π τς σοτρες κα τ ορλιαχτ τν εδώλων.
Θ θελα ν μουν λληνίδα, γι ν σφραίνομαι τ γλυκι εωδία το λιβανιο.
Κλαίω γι μένα κα γι τος συμπατριτες μου, πο σφρησή μας εναι γεμάτη π καπνος π τς θυσίες στ εδωλα.
Θ θελα ν μουν λληνίδα, στε τ χέρια μου ν γγίζουν τς εκόνες, τ για Λείψανα κα ν γκαλιάζουν τν γάπη το Χριστο.
Κλαίω γι μένα κα γι τος συμπατριτες μου, πο τ χέρια μς γγίζουνε εδωλα, εδωλόθυτα κα γκαλιάζουν τ τίποτα.
Θ θελα ν μουν λληνίδα, ν νάβω λαμπάδες στν Χριστ κα χι πως δ πο καμε χρήματα γι τ φαντάσματα.
ψαχνα τν λήθεια, χρησιμοποιώντας περισσότερες π 30 διαφορετικς κδόσεις τς γίας Γραφς, ο ποες δυστυχς λες τους εναι γεμάτες λάθη (μεταφρασμένες π τεροδόξους).
Θ θελα ν μουν λληνίδα, στε ν μπορ ν διαβάζω τν Καιν Διαθήκη στ πρωτότυπο!
Κλαίω γι μένα κα γι τος συμπατριτες μου, γιατί χουμε μάτια κι μως εμαστε τυφλοί.
Θ θελα ν μουν λληνίδα, γι ν μπορ ν βλέπω παντο τ χάρη το Θεο.
Κλαίω γι μένα κα γι τος συμπατριτες μου, γιατί βλέπουμε παντο ναος εδώλων.
Ναί, εμαι ρθόδοξη, λλ ς Ταϊβανέζα, τ ρθόδοξα βιώματά μου εναι φτωχά.
Κλαίω γι μένα γιατί δν χω τ δυνατότητα ν δείξω στος συμπατριτες μου τ μεγαλεο της πίστης μας… Ο νθρωποι δ θέλουν ν δον σημεα κα θαύματα…
Κλαίω γι μένα κα γι τος συμπατριτες μου, γιατί δν χουμε τ χάρη ν βλέπουμε κα ν κομε τόσα θαύματα, τόσα για λόγια πο χετε δε κα κούσει 2000 χρόνια στν λλάδα κα πο κόμα βλέπετε… Ταϊβν δν εναι ρθόδοξη χώρα, ο γιορτές μας δν μοιάζουν καθόλου μ τς δικές σας.
Λυπμαι πο στν λλάδα χετε τόσο μορφα βουνά, πο τ κατε κα δν τ φροντίζετε, λλ θαυμάζω πο σχεδν κάθε βουν χει κι να μοναστήρι. μες χουμε τόσο μορφα βουνά, λλ γεμάτα π ναούς, μοναστήρια κα εδωλα βουδιστικά.
Θ θελα ν μουν λληνίδα στε ν μπορ ν πάω ν προσευχηθ σ κάποιο μοναστήρι εκολα.
Κλαίω γι μένα κα τος συμπατριτες μου. Πρώτη φορ πγα σ Μοναστήρι, στν ερ Μον Τίμιου Πρόδρομου, στ Πήλιο. Ταξίδεψα π τν Ταϊβν στν λλάδα 16 ρες μ τ εροπλάνο, μερικς ρες μ τ τρανο ς τ Λάρισα κα λλη μία ρα, μ τ ατοκίνητό της Μονς, πο τ δηγοσε μία δελφή…
Εδα τ παλι ρείπια τς ερς Μονς, εδα τόσα λλ μέρη στν λλάδα γκαταλελειμμένα κα μάτωσε καρδιά μου. Στν Ταιβν δν χουμε τόσο ρχαία για κα μορφα μέρη, λλ σες δν τ κτιμτε.
Κλαίω πο δν χουμε δ μορφες εκόνες. Κλαίω γιατί νοιώθω τν Χριστ δύναμο, γυμνό.
λληνες, νομίζετε τι εστε φτωχο μ τν κρίση πο διέρχεστε λλ δν ξέρετε πόσο πλούσιοι εστε.
Ταιβν εναι χώρα μ μεγάλη νάπτυξη λλ βρίσκεται στ σκοτάδι το σαταν κα πνευματική μας ζω εναι κενή.
Στν λλάδα εδα πολλος λληνες, δίως τς Κυριακές, ν γλεντνε ν πίνουν κα ν μν πηγαίνουν στν κκλησία. δ μως στν Ταϊβν ο συμπολίτες μου λλ κυρίως ο νέοι, κόμα κα ν θελαν ν ρθουν στν κκλησία μς εναι σχεδν δύνατο, διότι μόνη ρθόδοξη κκλησία πο πάρχει εναι να δωμάτιο στν 4ο ροφο μίας πολυκατοικίας στν κρη τς Ταϊπέι κα πολλς φορς πολς κόσμος μένει ξω π τν κκλησία γιατί χρος εναι μικρός.
δελφο κα δελφές μου στν λλάδα, παρόλο πο εμαι πνευματικ νάπηρη, χω κόμα τ πόδια μου ζωνταν στε ν γονατίσω μπροστά σας κα ν ζητιανέψω.
Θ παρακαλέσω ν μ θεωρήσετε σν τν φτωχ Λάζαρο, ν μς θρέψετε μ τ πομεινάρια το πνευματικο πλούτου πο χετε, ν μς ρίξετε μερικ ψίχουλα π τ ποφάγια σας, π τ φιερώματα πο χαρίζετε στς κκλησίες σας, π τ πολλ κκλησάκια πο χετε σ κάθε γωνι τς πατρίδος σας.
Τ ρθόδοξο ποίμνιό μας πως γνωρίζετε εναι μικρό, λιγότερο π κατ ψυχές. Δν εμαστε πλούσιοι. Δν χουμε τ δύναμη ν γοράσουμε μία καλ αθουσα μέσα στν πόλη γι ν καλύψουμε τς λατρευτικές μας νάγκες, τς κατηχήσεις, τ μαθήματα πο παραδίδει π. ωνς κα ν προσελκύσουμε τος νέους κυρίως σους θέλουν ν μς γνωρίσουν π κοντά. Ατος πο μέχρι τώρα πληροφορονται γι τν παρξη τς ρθόδοξης κκλησίας στν Ταϊβν μέσω διαδικτύου.
Δν σς ζητ ν χτίσουμε κκλησία. Θ κόστιζε κατομμύρια. Βοηθστε μας μόνο ν γοράσουμε να μεγαλύτερο χρο στ κέντρο τς πρωτεύουσας τν ποο θ μετατρέψουμε σ κκλησία γι χάρη το θνους μου, τν δελφν μου, πο δν κουσαν κα δν γνώρισαν ποτ τν Χριστό μας. Εμαστε 23.000.000 νθρωποι! Κι μως σς χουμε νάγκη…
δέλφια μου ν χρειαστε ν δουλέψω γι σς, γι ν ξεπληρώσω λιγάκι τν γάπη σας, θ τ κάνω μ λη μου τν καρδι κα σ λη μου τ ζωή.
Εχαριστ κα ν μ συγχωρετε.
Πελαγία Υ
πηγή: http://www.iersyn.gr/pelagia_letter.php
Δετε πίσης τν στοσελίδα τς εραποστολς στν Ταϊβν δ: http://asian-aroma.com/
Πηγή:Ι.Μ.Παντοκράτορος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.