24 Αυγ 2010

Ἔγινε κλέφτης, ἀλλὰ εἶχε πολλὴ εὐλάβεια στήν Θεοτόκο!

Διδαχὲς Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ (μνήμη 24 Αὐγούστου)
Νὰ ἔχετε εὐλάβεια σὲ ὅλους τους Ἁγίους της Ἐκκλησίας, καὶ περισσότερο στὴ Δέσποινα Μαρία , διότι ὅλοι οἱ Ἅγιοι εἶναι δοῦλοι τοῦ Χριστοῦ, ἡ δὲ Θεοτόκος εἶναι Βασίλισσα τοῦ οὐρανοῦ καὶ τῆς γής, ποὺ παρακαλεῖ τὸν εὔσπλαχνο Χριστὸ γιὰ τὶς ἁμαρτίες μας. Γιὰ τοῦτο πρέπει καὶ ἐμεῖς νὰ τιμοῦμε τὴ Δέσποινά μας μὲ νηστεῖες καὶ ἐλεημοσύνες.Ἕνας ἄνθρωπος ὀνομαζόμενος Ἰωάννης νικήθηκε καὶ ἔγινε κλέφτης, ἔγινε καὶ καπετάνιος σὲ 100 κλέφτες• ἀλλὰ εἶχε πολλὴν εὐλάβεια στὴ Θεοτόκο καὶ κάθε πρωὶ καὶ βράδυ ἔλεγε τοὺς Χαιρετισμοὺς τῆς Παναγίας. Θέλοντας ὁ πανάγαθος Θεὸς νὰ τὸν σώσει γιὰ τὴν εὐλάβεια ποὺ εἶχε στὴ Θεοτόκο, ἔστειλε ἕνα ἅγιο ἀσκητή, τὸν ὁποῖον ἅμα εἶδαν οἱ κλέφτες τὸν ἐπίασαν. Τοὺς λέει ὁ ἀσκητής: Σᾶς παρακαλῶ, νὰ μὲ πάτε στὸν καπετάνιο σας, διότι ἔχω νὰ σᾶς πῶ λόγο γιὰ τὸ καλό σας. Τὸν πήγαν στὸν καπετάνιο καὶ τοῦ λέει: Κράξε μου ὅλα τὰ παλληκάρια νὰ ἔλθουν νὰ σᾶς πῶ ἕνα λόγο. Τοὺς κράζει ὁ καπετάνιος καὶ ἦλθαν. Λέει ὁ ἀσκητής: Δὲν ἔχεις ἄλλον; Ἔχω,... λέει, ἕνα μάγειρο. Τοῦ λέει τοῦ ὁ ἀσκητής: Κράξε τὸν νὰ ἔλθει. Καὶ ἅμα ἦλθε, δὲν μποροῦσε νὰ δεῖ τὸν ἀσκητὴ ὁ μάγειρος, ἀλλὰ γύριζε τὸ πρόσωπο τοὺ σὲ ἄλλο μέρος. Τότε τοῦ λέει ὁ ἀσκητής: Εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Κυρίου ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ σὲ προστάζω νὰ μοῦ εἰπεῖς ποιὸς εἶσαι καὶ ποιὸς σὲ ἔστειλε καὶ τί κάνεις ἐδῶ ποῦ κάθεσαι; Ἀποκρίθηκε ὁ μάγειρος καὶ λέει: “Ἐγὼ εἶμαι ψεύτης καὶ πάντοτε τὸ ψέμα λέω, ἀλλὰ τώρα, ἐπειδὴ μὲ ἔδεσες μὲ τὸ ὄνομα τοῦ Χρίστου, δὲν μπορῶ παρὰ νὰ εἰπῶ τὴν ἀλήθεια. Ἐγὼ λοιπὸν εἶμαι διάβολος, καὶ μὲ ἔστειλε ὁ μεγαλύτερός μου νὰ δουλεύω σὲ τοῦτον τὸν καπετάνιο καὶ νὰ τὸν φυλάω γιὰ νὰ τὸν βρῶ καμίαν ἡμέρα ποὺ νὰ μὴ διαβάζει τοὺς Χαιρετισμοὺς τῆς Παναγίας, νὰ τὸν βάλω στὴ κόλαση. Καὶ ἔχω τώρα 14 χρόνια ποὺ τὸν φυλάω, καὶ δὲν βρῆκα καμίαν ἡμέρα ποὺ νὰ μὴ διαβάζει τὸ «Ἄγγελος πρωτοστάτης». Τότε λέει ὁ ἀσκητής: Σὲ προστάζω στὸ ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος νὰ γίνεις ἄφαντος καὶ πλέον νὰ μὴ πειράξεις τοὺς χριστιανούς. Καὶ ἀμέσως ἔγινε ἄφαντος ὁ διάβολος σὰν καπνός. Τότε δίδαξε ὁ ἀσκητὴς τοὺς κλέφτες καὶ ἄλλοι ἔγιναν καλόγηροι καὶ ἄλλοι πανδρεύτηκαν καὶ ἔκαμαν καλὰ ἔργα καὶ σώθηκαν. Γιὰ τοῦτο σᾶς συμβούλευα ὅλους, ἄνδρες καὶ γυναῖκες, νὰ μάθετε τὸ «Ἄγγελος πρωτοστάτης», νὰ τὸ λέτε στὴ προσευχή σας. Καὶ ἂν θέλετε, νὰ πάρετε τὸ «Ἁμαρτωλῶν σωτηρία», ποὺ ἔχει 70 θαύματα τῆς Θεοτόκου, ἀπὸ τὰ ὁποία σᾶς εἶπα ἕνα γιὰ νὰ καταλάβετε.
Πηγή:Ἀπόψεις γιὰ τὴν Μονὴ Βατοπαιδίου

2 σχόλια:

  1. Η ανιψια μου οταν ειταν 5 χρονων ειχε δει την παναγια με τον χριστο μωρο να βγενει απο το δωματιο μου,προχωρησε μεχρι το καντηλι και μετα οταν φωναξε Γιαγια η Παναγια και γυρισε η Μανα μου να δει χαθηκε,μετα οταν μου το ειπαν καταλαβα οτι μαλλον επειδη διαβαζα τους χαιρετισμους της Παναγιας καθε βραδυ πριν κοιμηθηθω για αυτο μαλλον θα βγηκε απο το δωματιο μου οχι ειμαι αναμαρτητη εχω κανει πολλες αμαρτιες,αλλα οι Χαιρετισμοι εχουν μεγαλη δυναμη τους διαβαζω απο 22 χρονων γιατι μου το ειχε πει ο Νουνος μου που ειναι Ιερομοναχος στο Αγιο Ορος,μου ειπε: ακομα και αν πας στην Disco η για καφε μετα θα τους διαβαζεις πριν κοιμηθεις ειναι 10 λεπτα μονο να μην βαριεσαι,Η Παναγια μας μας βοηθαει δεν μας αφηνει, να την ευλαβομαστε την Μητερα Θεοτοκο ειναι η Πρεσβυτερα των Ουρανων.ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΥΝΧΩΡΑ ΜΕ ΜΗ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἔτσι ἡ Παναγιὰ μᾶς βοηθάει πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.