15 Μαρ 2010

Ὁ μικρὸς Λουκᾶς, οἱ ταλαιπωρίες του, οἱ ἠρωϊκοὶ γονεῖς του σιωπηλὸ παράδειγμα γιὰ ὅλους μας.



• Σὲ μία χώρα ποὺ ἀπὸ τὸ 1970 μέχρι σήμερα ἔχουν δολοφονηθεὶ 14.800.000 ἑλληνόπουλα, ἡ ἱστορία ἑνὸς δίχρονου παιδιοῦ, καὶ δύο γονέων ποὺ ἀποφάσισαν νὰ μὴν δολοφονήσουν τὸ παιδί τους, ἂν καὶ τοὺς προτάθηκε ἀπὸ τοὺς γιατρούς.
• Ἀπὸ ἐμᾶς ἔχει αὐτὸ ποὺ ζητάει, μέσα ἀπὸ τὴν καρδιά μας.
• Σημ. Τὸ youtube μισεῖ τὸ νὰ πληροφοροῦμε γιὰ τὸ πὼς καὶ τί γίνεται στὶς ἐκτρώσεις, ἀφοῦ γιὰ δεύτερη φορὰ διαγράφει ἐπεξηγηματικὸ βίντεο ποὺ περιγράφει τὴν δολοφονία, ἀπειλώντας μας ὅτι θὰ μπλοκάρει τὸν λογαριασμό μας γιὰ 6 μῆνες.

πηγή Ελληνικό ιστολόγιο



2 σχόλια:

  1. Αγγελουδι μου Λουκα ο θεος να σε κανει καλα,ο Χριστουλης να σε βοηθησει να γινεις καλα και να μεγαλωσεις και να γινεις αξιο παλικαρι,η Μανουλα σου και ο Πατερας σου να σε εχουν με χαρα στην αγκαλια τους παντα και να μην στεναχωριουνται ο Χριστος μας αγαπαει και ειναι παντοδυναμος,ο θεος να ευλογει τους γονεις σου την αδερφουλα σου και σενα,ο θεος να σου δωσει υγεια και χαρα αγγελουδι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σημερα Κυριακη μικρε μου Αγγελε διαβασα την Ιστορια σου και απο τα βαθυ της καρδια μου προσευχομε για ολους σας αγορι μου.
    Ο Παντοδυμος να σας δινει δυναμη και κουραγιο και συντομα στην αγκαλια της μανουλας σου και του Πατρος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.